gott nytt år..!

Yees nu sitter jag hära och väntar på 12 slaget, prata precis i telefon och så. Det är typ 17 pers hemma hos mig just nu och det är jävligt högljutt hära, vill bara att alla ska åka hem så man kan ta det lugnt mohaha. Känns konstigt att 2008 är snart slut ;O kan verkligen inte fatta att det har gått så jävla fort och så mycket har hänt. Jag kan inte kalla det hära bästa avslutet på 2008 så mycket som hänt just nu så det känns inte så bra men jag har bestämt mig att 2009 ska jag verkligen börja ta hand om mig själv. Jag ska satsa mycket på skolan och annat, samt kompisar såklart men vill få upp betygen och allt. Jag saknar tillbaka till Nälsta skolan, inte personerna men bara den jag var. Mina bästavänner finns såklart i Kunskap men jag har verkligen förlorat en stor del av mig känns det som. Men jag hoppas allt blir bra nästa år, ett nytt år är en ny start. Men ni alla får ha ett bra nyår, ska försöka det själv nu. Men måste va social mot alla gäster nu, Pussar!


I look like a freak...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0