lalala

Gooodmorgon, ja som ni ser så har jag och Vikkan fixat ett videoinlägg. HAHAHA asså fråga oss inte om slutet, men jag höll på att kissa ner mig så kunde inte ställa upp kameran igen. Snart ska vi till Vällingby och träffa flickorna och gå på bio senare ikväll, lägger in bilder och sånt ikväll eller nått. Juste jag och Vikkan klara inte så länge att va vakna i natt, men vi låg typ och kolla på film till typ runt 6 tiden men vi skulle endå upp tidigt så kändes onödigt att typ somna när vi ska på bio och allt. Men ni får alla ha det bra tills jag skriver igen, puss och kram skumbanan.

Juste här är bilder på moi och ebbs, kanske någon på kussen också.








Haha en liten egobild här dåra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0