20:14

Jaa nu sitetr jag hära hemma för mamma och pappa ville att jag skulle va hemma ikväll, för dem antyder att dem inte sett mig på flera dagar jaja. Annars så är jag på väldigt dåligt humör är irreterad på en person, men orkar inte ta upp det tycker det är så himla omoget bara. Idag så åkte Vikkan hem ganska tidigt, och sen va jag med Ebba, Fanny och Lucas. Vi träffa också Sara och Daniella. Vi hade det jätte trevligt faktiskt, imorrn är det  ju nyår och så men det är så att jag måste va hemma -.- men kommer smita ut och träffa Ebba och lite så. Ojuste mitt hår är svart! det va inte riktigt meningen men aja, ska köpa hårförlängningar på fredag med Ebbs. Vi ska dela på det, men ni får ha en trevlig kväll och nyår. Nu ska jag duscha och sen ska jag ringa Vikkan :)
You know you love me / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0