success

Joo idag har jag varit med Ebba, hon kom hem till mig vid två tiden och då hade jag precis duschat så hon blev typ lite smått irreterad att jag inte hade kommit längre, mohaha. Men sen så gick vi till vällingby och Ebba köpte lite julklappar och sen satt vi på vårt ställe, eller vårt och vårt det är mitt och mina tjejers ställe kan vi säga istället. Där sitter vi typ varje dag, haha men det är jätte mysigt. Där fikade vi och pratade, och jag måste bara berätta alltså det är en kille som jobbar där och vi har alltid tyckt att han va jätte schyst men sen idag när vi satt och prata med han börja han snacka om lesbiska och att han brukar kolla på det på hans data på kvällarna för han inte har haft en tjej på 6 år, och massa att han inte skulle banga på oss, men han måste vänta tills vi är 18. Asså nej, nu äcklar han mig! Fyfan men jag kunde inte sluta skratta när han sa allt det där. Men efter det drog vi hem till Ebba ett tag och sen åkte vi till spånga och träffa Lucas tyckte lite synd om han för vi åkte hem efter typ en halv timme så han blev lite sur, och sen skulle jag skydda han från några blattar haha, jadu vad ska man säga. Men nu ska jag typ ta det lugnt och imorrn ska jag vara med Mikaela och hon ska köpa lite julklappar. Men skriver nån annan gång, jag lägger in lite bilder från igår nu, haha säger bara BÄSTA!


mohaha jag, Sara och Vikkan
 
      jag blir våldtagen av Vikkan och Sara.

Jag och Sara. (jag ser CP ut!)
 
iqsara, vikkan & carholine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0