julklappar

Nu är det snart julafton! Ibland så älskar jag julafton och ibland inte för varannat år så är mina danska kusiner och alla med och annars så är det bara jag, familjen och mormor och morfar, och förlåt mormor och morfar men det är faktiskt inte så himla kul. Men ialla fall, idag så blev jag tvungen att gå upp tidigt igen för under hela helgen har jag antingen blivit väckt av en kille som spydde i telefonen, eller att Vikkan väckte mig bara för att hon är morgonpigg men lägger sig halv 11 haha ja, men nu skulle Mia va hemma klockan 3 idag för hennes kusiner skulle komma, så vi träffades 12 och va i stan och kolla runt lite, sen åkte vi till vällingby där vi träffa Ebba, Sara, Fanny, Lucas och Markus, det va jätte kul. Nu sitter jag hemma och kollar på film, ska klä granen snart tror jag. Jag kännner typ varje år att jag alltid får lite packet, och min pappa ska alltid va så jobbig och ge mig skämt packet. Som förra året gav han mig ett kassaskåp och ett flygplan :O liksom vafan tror han jag vill ha det jag kunde ha fått pengarna istället, och sen får jag inte mycket mer. Känner mig oälskad, haha nej men i år har jag gjort tydligt vad jag vill ha, och det är bland annat,



En kamera, haha det här är typ den min mamma har :P



presentkort haha tog bara en bild nu så



och jaa... typ inte så mycket mer utan bara massa peeeeeengar!
Funderar också på att köpa hårförlängningar men får se.

Men skriver senare, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0