21:11

Okej nej det gick inget bra att ladda in bilderna för man måste göra på nått sätt som jag inte hittade nu för Vikkan gjorde det senast. Men ni får hålla ut så länge tills jag lägger in massa knasiga bilder som jag har. I helgen så har jag lite planer, men jag skriver mer då istället. Hmm.. usch jag har en sån där kväll när jag inte har något att skriva. Nog för jag inte har bilder eller något att lägga in. Och det förstör hela saken, jag är också helt slut så kommer inte upp mycket i huvudet. Juste det är inte långt kvar till min födelsedag kom jag på, men jag har ju redan skrivit om lite planer som jag har. Åhh längtar, men nej försökte skriva om det men kom på att jag har redan skrivit det så.. nej tyvärr ska nog ta en kopp te och sen lägga mig och kolla på tv. Så nattinatti och så ska jag försöka skriva imorn och vara roligare. Jag som hade tänkt att Mia skulle hämta mig på hennes cykel men hon klagar på att det är kallt men hon är bara lat. Haha, nej men vi ångrar att vi inte hade delat på en moppe just nu. Men bensinen kostar ju så mycket, nej det blir cykeln istället :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När fyller du år?

2009-04-16 @ 17:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0