Älskar dig

Gud alla minnen vi har, helt sjukt. Kommer ihåg första gången vi verkligen prata med varandra, lärde känna varandra. Vi var väldigt olika personer då, men vi var endå så himla lika. Du har alltid funnits där och jag hoppas du förstår att du är en av dom personerna i mitt liv som verkligen betyder mest. Ingen kan ta din plats för du har hjälpt mig att resa mig upp när jag inte hade någon och fått mig att bli den jag är idag, du har funnits där i vått och torrt. Du är en äkta vän, jag vill aldrig förlora våran vänskap..

Då som nu, Ebba Sundewall jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: ebba

killar kommer och går, men Våran vänskap, den består

2009-04-28 @ 21:47:33
URL: http://sundewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0