Carru and Ebbu

Hejsan förlåt att det inte blev någon uppdatering igår men jag var med Ebba ungef'är hela dagen från typ halv 4 och så. Men igår så tog jag iallafall det lugnt på morgonen för jag var så trött sen så mötte jag Ebba i spånga sen ja som sagt runt halv 4 och vi tog det lite lugnt för hon mådde inte så bra, av vissa orsaker haha men sen gick vi hem till Ebba och åt där sen mötte vi Sebbe och följde med han på hans träning. Haha skulle kolla om det var några söta pojkar där men det var ju inte det så efter ett tag så skulle vi gå och då börjar massa killar ropa och vill ha våra nr. Så jag är bara tvungen att gå dit och så börjar jag prata med små pojkarna lite smått kaxiga men ja, och sen när vi går så ropar alla bah värsta nunnorna och sebbe säger dom är inte svåra ge dom en 10a. Haha ja så kan det vara, och såklart blir vi också förföljda av två också. Men sen åkte vi till mig och hämta lite saker och sen drog vi hem till Ebba igen och tog det lugnt och kolla på film och åt runt 4 mackor var ;o tjockisar.. Men nu ska vi åka och träffa Fanny och Sara så skriver ikväll eller så. So long..

Haha Ebba har massa gamla bilder och här hitta man en på mig, från sommar 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0