Genetiskt

Saknar min väska som Vikkan har just nu.. Haha kan man verkligen älska en väska. Nej men kommer nog byta tillbaka väska med Vikkan snart när vi träffas igen. Åh känner mig helt sliten och trött, kommer nog försöka lägga hyfsat tidigt idag för pratade ganska länge med Vikkan i telefon igår men ja. Careface liksom..  nej usch jag tror detta blir sista inlägget för mig orkar inte skriva mer idag.

Tog bilden av Vikkan, men där har ni min väska. Jag är hel konstig, sitter och skriver av min väska. Nej nu börjar jag bli riktigt psykiskt sjuk, men det går i generna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej. Vart köpte du din väska ifrån som är på bilden på första ilägget?

Vad kostar din väska?

2009-04-20 @ 22:30:22
Postat av: gunnar

Hej jag har 2 frågor!

Rakar du din mus?

är du oskuld?

2009-04-21 @ 13:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0