Löjlig grej

Tänkte berätta om en liten löjlig grej jag, Sara, Mia och Fanny håller på med i skolan. Och ja det är att vi drar upp varandras linnen kan man säga så man visar hela rumpan. Och det började med att jag tror nog att det var Sara som började på någon och sen hämnades den och så fortsatte det så. Men haha hur löjligt det än är så var det som roligast idag när jag och Fanny skulle hämnas på Sara för hon ska alltid hålla på haha. Så ja hela skolan har säkert sett våra rumpor, men iallafall. Så när hon stod vid en anslagstavla så drog jag och Fanny upp hennes linne så hon gick emot mig och Fanny och Fanny sa direkt att det var jag så Sara brotta ner mig för att göra samma mot mig men då kommer Mia bakifrån och drar upp hennes linne så hennes rumpa var rakt upp i vädret! Haha hämnden är ljuv säger jag bara! Men ska nog ha jeans i skolan i fortsättningen hihi.

Men har inte lagt in dagens outfit på läänge så här så har ni en bild men detta var inte idag utan i fredags men endå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej.

Vart köpte du dina Lösnaglar ifrån?

Asso vilken affär?

2009-04-20 @ 20:11:43
Postat av: Anonym

vart är strump byxorna eller a tightsen köpta? :)

2009-04-20 @ 21:22:30
Postat av: frida

aså vart har du köpt dina strumpbyxor / tights? :):)

2009-04-20 @ 21:23:11
Postat av: Anonym

Men jag undrar vadå går ni bara i linnen i skolan?

2009-04-21 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0