Min farfar är co0last!

Haha måste bara säga att min farfar är så jävla skön. Han skämt alltså.. tror jag aldrig skrattat så mycket. Tänkte skriva ner två men blir svårt att skriva ner ena på rätt sätt menmen får bli som det blir nu.

Det var ganska länge sen då en hertig ville ha en arvinge, så han och hans fru började försöka samtidigt som hans fru var förtjust i deras afrikanska chafför. Så när hon då blev gravid var hon orolig för att hon inte visste vem som var pappan, då när hon fick barnet så var det två. Och ena var mörkhyad och den andra vit, hon visste inte hur hon skulle förklara detta för hennes man men sen när han kom så tog han upp det vita barnet och sa "detta är en riktig arvinge, han föddes ju med en betjänt".

Det var två homosexuella som bodde utanför Göteborg och ville starta (kommer inte ihåg vad man kalla det) men vi säger som en sån dära grupp. Så dom gick till en komungubbe för att få bidrag till gruppen och så och han sa visst vad vill ni kalla denna grupp. Och dom sa (hörde inte riktigt vad han sa men typ) kvittafetta nånting? och komungubben sa nej det kan ni inte kalla den hitta på något nytt och kom tillbaka och det ska gärna ha något så man förstår att det är för homosexuella. Så dom gjorde det och kom tillbaka dagen efter. Så komungubben sa då ja har ni kommit på något då, och dom sa ja vi är helt säkra nu. Vad ska det vara då? sa komungubben, och dom svara köeriröven.
Man måste tänka på att det är göteborska så svårt att skriva, men min farfar skämt var lite grova men han är så jävla rolig hela tiden. Han kom fram till min pappa med en sån dära roller som tar bort damm och sånt på kläder och sa håll den här är du snäll, sen luta han sig framåt med rumpan i min pappas ansikte och sa kan du rolla bort katthåret på min rumpa?
Nej jag tycker att han kan vara så himla rolig ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0