Punkt slut.

Jag fattar inte hur rökningen kan bli en så jävla stor sak? Snälla varför håller alla på, bra att ni är emot det och inte gör det. En stor applåd för er, men låt mig göra mina val och "misstag" i mitt liv. Jag kunde inte bry mig mindre om vad ni tycker egentligen, men jag har ju endå rätt att försvara mig. Men sista gången jag tar det här sen räcker det.

Postat av: carro

din pappa kan ju inte lita på dig, för han vet väl inte om att du röker antar jag ?

Jo mina föräldrar vet om det, men dom vill att jag ska sluta nu och jag gör mitt bästa.

Postat av: Anonym

fan va äckligt att röka :S ni är väldigt coola som gör det och det är ju dubbelt så coolt att ha cancer ellerhur?
Ja det är inte precis trevligt, jag har inte sagt att det är coolt eller något eller? Och ja nu blev det så att det kom med två bilder där jag rökte vilket jag inte försöker skryta med. För jag har ALDRIG lagt ut en bild där jag röker eller skrytit om det i bloggen eller hur?


Postat av: Anonym

japp men tydligen så kan man inte lita på dej eftersom du röker!!! 
Det har inget med förtroende att göra? Jag har inte skrytit eller sagt något om rökning i bloggen för DET är pinsamt. Jag förstår faktiskt inte alls vart du ville komma med det här?

Nu har jag lagt min tid på detta som är helt sjukt och oviktigt, jag hoppas ni känner er stolta ni fick mig verkligen.
En STOR applåd till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0