rööödtotte

Hihi guess what? I'm back biatches! Saknat mig? Men ialla fall, klockan är snart 3 ser jag och funderar på att lägga mig så jag kommer upp imorn för är ganska trött faktiskt. Jag har försökt ringa Vikkanpikkanlikkanrikkan några gånger men den jäveln svarar inte, blev väldigt ledsen för ville verkligen prata med henne som jag inte kunnat göra på ett tag. Eller ja bara runt 5 dagar men vi har våra dagliga pratstunder som jag helt enkelt behöver. Men jag ska allt få tag på henne och tvinga hit henne någon dag snart också. För er som inte förstod det så har jag varit i Spanien och det har varit jätte härligt, det var varmare än jag trodde det skulle vara men jag har bränt mig på smalbenen och det gör ont just nu, men så går det för det var det enda jag inte smorde in med solskydd. Men jag blir aldrig brun! Och det är sjukt jobbigt, min broder är liksom pepparkaka just nu och jag är en rödtotte.. Hur kul är det men jag funderar på att sola solarium snart här framöver har bara inte vågat göra det när min piercing inte har varit perfa men den mår faktiskt bra nu så what the hell. Men ska ta och borsta tänderna nu sen kommer jag tillbaka :)

Har ju fortfarande inte min data så jag får försätta sno bilder från mina älsklingars bloggar, men ska försöka lägga in bilder från Spanien så snart som möjligt! Här kommer ialla fall en gammal bild på mig och Vikkan med årets första snö hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0