Stand for something or fall for anything

Åhh jag hatar att veta sånt som man bara så gärna vill berätta, men sanningen kommer alltid fram förr eller senare. Tills dess håller jag munnen stängd för tänker inte bli inblandad i något som jag inte har något att göra med. Men det är så sjukt jobbigt, men det blir bäst såhär. Med mitt minne så är allt säkert bortglömt snart, haha seriöst mitt minne är pinsamt dåligt. Kan sitta och prata med vem som helst och säga "Ah där var jag och så, köpte lalalaal..." och så säger "personen" "Ja Caroline, jag vet jag var med!". Vilket händer om och om igen, kan ibland vara samma sak och samma person :$ Men mina vänner står ut med mina handikapp, dålig syn/ dålig hörsel och dåligt minne. Och jag är seriös om alla sakerna.. Jag har också varit på vårdcentralen idag IGEN fast en annan orsak nu men känner att jag har varit där alldeles för mycket än vad man ska vara på en månad. Men nu ska jag hämta chips och cola, yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0