Successful.blogg.se

Idag så slutade jag som sagt tidigt så jag, Ebba, Fanny och Sara åkte till vällingby och tog det lugnt och njöt av solen. Imorn så ska jag till skolan och efter så åker vi nog till Saras land, kommer bli jätte skönt och vi kommer bomba med bilder när vi kommer hem. Juste jag och Mia ska ju skaffa en blogg tillsammans men vi får fixa det så snart som möjligt när vi kommer hem och så. Men nu ska jag packa inför imorgon för kommer nog inte åka hem emellan, så kommer inte bli någon bloggning i helgen.
Här är iallafall lite bilder från dagen när vi var i vällingby :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Heta brudar! det vore en ära att känna er!

2009-04-24 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0