Svårt med rubriker

Jag är huuungrig, intresseklubben antecknar men har inte ätit något idag inte bra! Nej men jag funderar på att plugga idag så jag kan redovisa lite imorn för jag är endå klar med min trägrej. Kan fixa en bild på den så ni kan få se på "mästerverket", men skönt att vara klar med den för jag är sjukt stressad när det gäller kursen för den ska lämnas in imorn men jag får fixa det på något sätt och bästaste Ebba ska hjälpa mig, SÅ SNÄLL! Men nu har jag precis duschat så ska föna håret för tycker det är så sjukt jobbigt att sitta med blött hår som rinner ner på hela tröjan och massa. Men skriver snart, so long..

Bild på mig och Ebba från idag, love u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0