Sweet

Nej nu ska jag ta och sova, tyvärrtyvärr. Men det blir säkert inlägg imorn men kan tyvärr inte lova något, eller jo iallafall på morgonen innan min brorsa kommer hem och tar datan ifrån mig. Han kan allt vara lite rolig ibland om mina "skador" som nu när jag har bränt mig så sa han "nej du kan inte vara min syster för hon skulle inte bränna sig" och som tillexempel mitt ärr som jag har på knät så sa han "men nu har du något att minnas mig av".  Haha ja ärrad för livet kan jag allt säga, nej men han är IBLAND en riktigt sköning. Haha hoppas han inte läser, men nu ska jag inte skriva mer om han bara blev så. Och Vikkan om iallafall du läser det här så ska du veta att jag kommer slå dig för att du inte svara fast du skulle :'( Och Mia och Fanny ni är töntar som sover vid 12 men jag löve er endå! Och mami and papi ni är bäst :) Och ja vad mer ska jag säga allt jag kan säga är att nu ska jag hoppa i säng, nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Halv tio faktiskt ... ;P

2009-04-07 @ 20:50:05
URL: http://mmuch.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha inte chockad :P

2009-04-09 @ 00:40:03
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0