That's on my mind

Funderar på att gå åt ett annat håll nu, om man inte kan acceptera det jag gör och väljer i mitt liv så är det inget att ha. Jag får väl se hur det blir men känns så just nu, ibland får jag bara nog och vill flytta lååååångt härifrån. Behöver verkligen alla ha någon skruv lös i huvudet. Jag menar inte att jag är perfekt men för vissa är det ju bara pinsamt. Vill börja om helt och se vad som kunde hänt, jag saknar början av 7an så himla mycket. Jag hade allt jag behövde då, men nu har jag förlorat nästan allt. Åh just i såna här stunder då man inte har något man kan göra så tänker jag alltid igenom saker, det är ju så mycket som händer hela tiden. Mest bara dåliga saker enligt mig, och dom som förtjänar bättre är dom som just inte får det. Nej det räcker nu, ska börja ta tag i saker. Man borde ju fatta nu att man inte alltid kan få saker, ett litet tips till såna som jag tycker behöver det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt fin bild!

2009-04-11 @ 17:46:33
Postat av: Anonym

Har du slutat röka då?

2009-04-11 @ 17:47:48
Postat av: Caroline

Tack så mycket :)



Yes i have, väldigt jobbigt ibland men det går riktigt bra tycker jag.

2009-04-12 @ 13:52:00
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0