Good girls gone bad.

Åhh va kul med några komentarer, och jag lovar jag kommer alltid med svar. Men ikväll så har jag det fullspäckat, ska vara med Vikkan som jag inte har träffat på bajsläänge! och så ska jag vara med Fanny, Mia (som jag inte heller träffat på jätte länge) och kanske Alicia och Mikon. Kommer bli så kul, äntligen är alla hemma liksom så man kan göra något. Men på dagen kanske jag och Vikkan ska sola men känns som vi inte kommer hinna det , men tänkte fixa mig så jag har det klart iallafall. Hoppas alla haft en bra påsk själv har man varit på landet med familjen och myst. Inte så jätte kul men har pratat med Fanny, Miccho och Sebbe i telefon så har haft mycket underhållning haha. Nej nu ska jag ta en dusch och fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0