I'm flying high

Åhhhh! Inte kan man gå ut på hela helgen.. Snart är ju lovet slut men jaja, prata lite med Vikkan för att hålla mig sysselsatt ett tag och vi snacka om helgen när jag fyller år. Kommer bli så härligt, men nog om det.. kan bara knappt bärga mig! Japp men jag antar att dom flesta är inlåsta nu i helgen, påsk och sånt men jag har redan fått så säga tre "påskägg" men istället påskägg med godis så har jag fått, ja euro förut som jag hade med mig till Spanien. Det var ju runt 800 och sen idag fick jag av farfar och Gerd biokort med 150 kronor på så det var jätte kul att få. För har planerat att gå på bio så det kommer bli mycket väl använt. Får väl se om man får ett litet påskägg av mormor och morfar imorn också, hihi men dom är så snälla så det får man säkert. Men nu kan jag inte skriva mer så länge puss.
Jag längtar till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0