Tisdag

Datan har hackat massa och jag får damp på den hära saken. Men nu så är det bättre så hinner med ett inlägg. Dagen har bestått av skola och sen vart i Vällingby med både Ebba och Fanny. Imorn så ska jag möta Ebba tidigt på morgonen så kommer bara klä på mig och sätta upp håret för kommer inte hinna fixa mig mera men jag orkar inte bry mig. Och imorn fyller kussen år så ska dit, haha 7åring nu stor pojke. Men kommer nog bli så ruligt så. Men tyvärr blev det ett litet udda inlägg nu men ska lägga mig i sängen så skriver imorn eller något. Nattinatti.

Haha jag vet inte varför jag lägger in den här bilden men jag orkar verkligen inte fixa det nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0