15 april

Har inte kunnat skriva sen i måndags för jag har inte haft tillgång till någon data, så himla irreterande. Men ja en liten sammanfattning dom senaste dagarna är väl, i måndags så sov ju Vikkan hos mig och vi somna runt 2 tror jag för massa busringde och sånt. Men jag typ höll på och somna så vakna jag av att Vikkan juckade mot mig :S Helt störd.. Men ja tillslut tröttnade hon så vi somna. Sen åkte vi till min skola på morgonen och var där tills Vikkan åkte iväg med Victoria som kom dit och mötte henne. Då gick jag, Sara, Fanny och Mia och köpte kebab och pizza. Om man inte tål skolmaten så gör man inte! Alla vet ju säkert om det men bara för att förtydliga så är ju skolmaten MYCKET värre än fängelsematen. Jag har varit så jävla trött dom senaste dagarna för man måste ju vända tillbaka på dygnet, men jag är påväg med det. Idag var väl inget speciellt, bara skolan sen hem och sova. Men imorn kanske jag och några ska sola, mina sista pengar men whatever. Ska försöka lägga in lite bilder så skriver om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0