I was born to tell you I love you

Hello, prata nyss med Vikkan och vårt samtal började såhär:

Jag- hallååå?
Vikkan- ehhhmm... aahhhgg..
Jag- haha va?
Vikkan- huh.. ahhmm
Jag- är du packad?
Vikkan- va? nej jag hade typ somnat, och jag satt och fundera om jag skulle ringa dig och så gjorde jag visst det.
Jag- haha jaha.
Vikkan- men varför skulle jag vara packad klockan är ju fan typ 9?
Jag- haha men du lät ju så liksom ehhh agaga... möööö...


Haha sen fortsatte samtalet om massa i en halvtimme tror jag till Vikkan mådde väldigt illa, tycker detta tyder på att hon hade druckit? Hmm... detta får vi aldrig veta?

Men för att lämna det så har jag redan planerat lite för min birthday, hihi. Men jag ska få ha mitt hus för mig själv typ en helg så antingen bara ha mys med några flickskompisar eller bjuda in ganska många på ett "chillkrök". Hmm.. har inte riktigt bestämt mig än men det är ju ett tag kvar men brukar aldrig riktigt göra något speciellt med kompisar då och det gör typ alla andra eller ja Mia hade ju sin fest och det var ju jätte mysigt och roligt. Så nu kör jag på stort detta år, blir ju endå 15 också och enligt många så är det en viktig födelsedag. Iallafall enligt mina föräldrar/ mormor&morfar/ skolsjuksköterskan och så, haha eller? Känner mig lite geeky för födelsedagskalas hade ju man som 5-åring och ja iallafall i yngre dar. Men använder det som en ursäkt till föräldrarna sen kör man bara en chillhelg med kompisarna istället. Låter bra för mig men detta är bara lite tankar än så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0