Påskis

Jag är hemma nu och har duschat och färgat min hårförlängning men det blev typ ingen skillnad så måste göra om det. Ikväll tror jag att jag ska ta det lugnt och mysa med mamma och pappa.. eller helt enkelt själv. Nej men är så trött så orkar nog inte göra något ikväll även fast jag inte vill vara hemma. Men stänger in mig på rummet och päronen lägger sig endå så tidigt så. Låter elak, men ibland vill man ju bara vara ensam. Och min brorsa fick vara ensam hemma lite mer än en vecka i somras men nej jag är visst alldeles för ung för att ens vara ensam en helg som jag ska vara snart typ även fast min brorsa ska vara hemma då också. Nej funderar på att rymma hemifrån nästa helg eller något, haha nej men jag har ingen aning vad jag håller på och skriver just nu. Det blir alltid såhär med mig jag bara skriver på om massa konstiga saker som inte ens har någon mening, men ja i nästa inlägg som jag skriver lovar jag att skriva något vettigt :)

När jag endå håller på och lägger ut gamla bilder så kommer en till här på mig och Mia från 6an.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Varför ser det typ ut som att jag är gravid? haha

2009-04-09 @ 11:39:44
URL: http://mmuch.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men haha gör det inte alls :P

2009-04-09 @ 18:16:21
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0