shopaholic

Jag får mitt barnbidrag på lördag och jag har verkligen massa jag vill köpa, så ska kolla med Mia om hon vill shoppa med mig? Hihi, ja men jag kommer nog verkligen göra av med barnbidraget jätte fort den här månaden känner jag just nu. Men kan samla in extra 200 annars, genom att städa hela huset typ men ja vi får se hur det blir med pengaproblemen.

Dom här skorna ÄLSKAR jag, men dom kostar 500:- så ska se om mina föräldrar kan bidra lite. (tyvärr är bilden väldigt liten den kunde inte bli större)
DS_244973_A.tifDS_244973_B.tif

Tyvärr blir det inte mer bilder utan ni får se mer någon annan gång, men nu ska jag fixa mina naglar och duscha. pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0