Success

Japp så vaknar man upp i Sverige igen då, saknar faktiskt Spanien. Värmen och allt, men pratade nyss med Vikkan iallafall och vi pratade om lite allt möjligt men sen behövde hon gå. Och hon har fan skola den här veckan, sjukt dåligt så hon kommer ha lov från torsdag och nästa vecka. Men jag kommer typ inte kunna träffa henne förrän nästa helg, jaa.. men får se hur det blir. Idag ska jag nog ta det lugnt för jag är så jävla trött och Mia har 40 graders feber så våra planer failade. Det här lovet hinner jag inte träffa så många vänner, för på fredag ska jag till farfar och Gerd sen är jag borta i helgen hos mormor och morfar. Ja men imorn ska jag vara med Sara och får se vad som händer mer och på torsdag får jag också se vad som händer, suger att det inte blir så mycket som jag hade planerat men måste endå plugga. Haha men fyfan va patetisk jag låter, nej men jag håller er uppdaterade om vad som händer. Men nu funderar jag på att sova, är helt slut. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0