Seniorita I feel for you

Men ja förutom att jag har bränt mig och så, så har faktiskt mitt hår blivit solblekt också så nu ser det typ grönt ut. Haha nej men jag ska nog putsa till det lite men tills dess så måste jag iallafall färga ja löshåret.. Men jag funderar igen på vad jag ska göra med mitt hår men känner inte för att ha svart igen iallafall inte just nu. Men ska nog ha ljustbrunt men lite olika nyanser på slingor eller något. Det känns bra just nu, men lite mer om Spanien jag hade ju fått en del pengar att spendera men jag köpte ja förutom godis och så bara en sak och det var en navelpiercing. Lite besvikelse men jag ska tillbaka till Spanien i sommar så ska shoppa mer då och då ska vi vara på ett bättre ställe att shoppa på också. Men jag hade sett en väska jag blev helt förälskad i men den kostade så mycket att jag helt enkelt inte tyckte att det var värt det för jag kan säkert hitta något liknande för ett billigare pris. Men jag har iallafall en ny piercing nu som jag kan byta till och det är ju alltid nått, jag hade också smsat mina gullungar att jag var hemma men bara lilla Saris som svarade för dom andra är värsta töntarna som sover vid 12, haha sant ju? :) Men Sara ska jag träffa på onsdag tror jag och det ska bli så kul så, och imorn får jag se vad som händer kanske ska på fest men får se om jag orkar beror på om det är något roligt men ska fixa lite kanske kommer något more inlägg, pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0