Rubrik

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt för är sjuuukt trött, men snart ska jag till kussen som fyller 7. Ojoj stor pojke nu alltså, känner på mig att min brorsa kommer gömma sig för att han inte vill med men liksom vad förlorar man ? Vi ska vara där cirka 3 timmar, få god mat,dricka,tårta ja jag tycker inte man förlorar någonting på det. Imorn så ska jag bara vara i skolan runt 2 timmar och kolla på någon bokfilm sen slutar vi. Ja har inte gjort särskilt mycket idag förutom att jag får ryck på min lärare, världens jobbigaste människa men får stå ut ett år till. Men ska börja fixa mig nu för snart hämtar mamma mig tror jag, och chockerande så är inte ens brorsan hemma.

Här är några bilder från dagen..

.. Fanny och Jag.

F and C


och sen kom Noah

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahahaha kolla hur Fanny står på första bilden :P

2009-04-23 @ 00:41:36
URL: http://mmuch.blogg.se/
Postat av: vikkan

har carro blivit hobbyturk ...................

2009-04-23 @ 10:34:52
Postat av: Caroline

Nej jag är inte hobbyturk -.-

2009-04-23 @ 15:25:42
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0