..

Oj första gången på länge som jag bara har velat sjunka in och försvinna. Är så jävla sjukt stressad den här veckan och massa annat som bara gör hela saken värre. Jag som var på toppen i söndags, men nej inte längre. Men ja vad ska man göra, längtar till helgen bara och bara ta det lugnt. Men jag är seriöst så sjukt stressad angående skolan, kommer inte bli bra denna termin. Ser inte fram emot 9an för jag kommer ligga så mycket efter, bye bye MVG.. Usch nej nu ska jag fan ta ett stort glas oboy och lugna ner mig. Annars i helgen så ska jag färga håret och gå på lilla Mias dansuppvisning och vara med Vikkan. Det var säkert 3-4 veckor sen vi träffades, men ja orkar inte skriva just nu kanske senare.

Hihi morfar bästavän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0