Måndag

Oj jag blev verkligen rädd för när jag skulle starta datan så funka den inte, men nu har papsen fixat det så det blev så bra så. Jag seg dag har det varit, har inget intressant att skriva om den. Men en sak som är intressant är att i helgen ska jag och brudarna till Saras land, som ligger i Sala. Kommer bli så himla mysigt, kommer ha med vattenpipa och så. Kommer ta massa bilder så var beredda på det, jag ser verkligen fram emot det kommer bli så härligt. Vi ska sova i gäststugan, ligga och sola på dagarna lite, åka moppe/cykla in till "staden", fika bland annat, härliga kvällar. Ja bli avundsjuka gott folk, men nu ska jag hämta vatten. Jag är nog uttorkad eller något, är törstig hela tiden menmen.

Här har ni Fanny sötnosen på slöjden där hon jobbade så hårt. Jag känner på mig att Fanny kommer bli konstnär eller så i framtiden, för man märker verkligen att slöjd och bild är det hon brinner för i skolan. (jag täckte för hennes ansikte för annars tror jag hon skulle bli väldigt arg på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0