Until you come back

Så är nästan klar, jag överdriver alltid när jag packar och lägger ner massa saker som jag inte ens använder men nu ska jag inte överdriva alls men så kommer ju mamma som ALLTID och ska vara jobbig och säga att jag ska ha med massa fler saker som jag vet att jag inte kommer använda. Men jaja, imorn åker jag så kommer bli jätte skönt behöver en helg bort ifrån hemmet. Juste nästa helg är det ju valborg och jag kommer typ vara helt ensam för alla kommer nog vara upptagna men får se vad som händer, bli en ganska lång helg då iallafall :)

Här i har jag min packning iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG, vart har du köpt väskan? :O !!

2009-04-26 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0