Youtuben

Sitter och laddar in ett par väldigt gamla videosar på mig och Vikkan, annars så kollar jag på vänner och äter lite påskgodis. Jag ska nog göra ett videoinlägg imorn om jag hinner, har endå sovmorgon så kanske gör det trots allt. Ser ni hur mycket som förändrats när man får tillbaka sin gamla goda dator, me love. Men annars får jag se vad som händer mer imorn, det får man veta då. Ja mer har jag inte nu kanske kan göra ett videoinlägg ikväll men jag har inget smink eller något för kom nyligen ut ur duschen men man får väl bjuda på sig själv ibland. Nej ska ta det lugnt nu så kommer snart några videosar, men som dom flesta vet så tar det flera år att ladda in dom på youtube..

Kommentarer
Postat av: Anonym

runkar oh oh

2009-04-16 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0