Valborg

Idag är det som sagt Valborg men jag har tagit det väldigt lugnt. Men det har faktiskt varit jätte skönt, jag har varit lite med Vikkan och Victoria under dagen sen så träffade jag Fanny igen runt 8 tiden och vi hade ingen lust att gå till någon brasa eller så. Så istället så gick vi till mig och kollade på Patrik 1,5. Den var så gullig, men vi kände för att bara mysa och ha det kul hemma hos någon och så för att lilla Fjanny ska till London imorn. Så sista dagen jag träffa henne tills på tisdag :'( Nej men tycker faktiskt det har varit en väldigt bra valborg, dom flesta är ju säkert ute och dricker men själv så tycker jag att man kan ha det så mysigt hemma också med Cola och chips :)


Jag var tvungen att täcka för mina ögon för det var bara riktigt läskigt ;s

Fjanny och Jag

Wanna se much of F and C

Så oseriösa man kan bli :)

Jag och frugan

C and F

Love u

Vi är riktiga skojare

Hihi vi är bäääst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0