-

Nu är jag hemma igen, julen blev ju riktigt lyckad och så mysig så. Snart ska vi få gäster igen, så ska äta hemma med dom sen ska jag träffa vikkanpikkan. Riktigt länge sen så, ska typ hyra film och så. Men nu kom gästerna så måste gå här är lite bilder på vad jag fick igår.

 
Twilight böckerna men här är 1an.
 
Lite cash
 
En mysig väst
 
En kavaj som jag velat ha så länge!
 
En midjekjol
 
Tights
 
Tights 2
 
Mamma tycker jag behöver något färgglatt och den sitter tajt om rumpan =)
 
Den här klänningen som jag fick tidigare, nu är det massa katthår på den på bilden.. men kan inte sluta våldta min katt nej men ni förstår.. =)
 
En klänning med spets, det ser ut som en tshirt på bilden men den sitter jätte fint och tajt.
 
Världens mysigaste halsduk
 
Pälsjacka men ska byta storlek
 
Klänning

Sen fick jag en till tröja som jag ska byta och en konstig väckarklocka haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där spetsklänningen som du sa såg ut som en t-shiort var är den köpt?

+ var är den sista klänningen köpt?

älskar din blogg :D

2009-12-26 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0