25 december

Nu är farfar och hans fru gerd här, och min farbror, faster och hennes pojkvän kunde inte komma för dom var borta och sjuka och sånt. Och min farmor kommer inte nu, för ja hon har ju sina problem.. Men vi har det så trevligt endå, nu är jag skita hungrig så hoppas vi ska äta snart. Men skriver senare nu måste man ju vara social.

Lite bilder från igår, dock tog jag bara typ när alla krama tomten haha men jag orkade inte ta massa bilder så det var då kameran kom fram så whatever.
 
Vet inte vad jag höll på med där..
 
Nu super jag tomten full hihi
 
Hoho
 
Min bror gillar tomten
 
Kram
 
Mer kram
 
MASSA KRAM
 
Haha världens bästa föräldrar
 
Me love tomten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0