29 december

Nu har jag och vikkan kommit hem och ätit, och nu ska vi fixa oss för snart är också ebba här så ska vi dra oss vidare. Har bytt min pälsjacka och lämnat tillbaka två tröjor så har nu 400 kronor extra, så nu ska jag shoppa sen! Fick lite hjärnsläpp nu men ska lägga in dagens outfit sen innan jag går.

Postat av: Anonym
Vem är Sebbe och är de din kille :O ;) ?

Svar: Sebbe går i min skola, och nej han är inte min kille och just nu är jag bara allmänt irreterad på han. För som ni såg så skulle vi ha varit där efter jag hade varit i sigtuna. Och jag åkte bara hem för att han och jag hade planerat att vara och det är jävligt jobbigt att åka hem därifrån och jag gjorde det iallafall. Och sen sitter jag och väntar på att han ska höra av sig men icke sa nicke. Och sen smsar jag och ringer så är hans mobil avstängd. Elakt eller vad!? Sen dagen efter får jag ett sms där han sa "mitt batteri dog". In my ass, så nej nu är jag besviken eftersom att han alltid får damp när jag inte kan träffas och sen får jag en sån diss. NejnejNEJ säger jag bara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0