6 december

Nej men gissa vad min pappa precis kom hem till mig med, en marabou chokladkaka! Haha nutte han är så snäll, fast jag betala för den själv men för att jag inte va så glad och sånt så åkte han och köpte den till mig för att jag skulle bli glad. Haha jag tycker det där lät skumt men jaja, nu känner jag mig helt slut så ska faktiskt bara ligga i sängen nu. Och sen kl 9 så är det söndagsfilm och en av världens sorgligaste filmer, jakten på lyckan. Tro mig ni kommer gråta när ni ser den eller så är det bara jag.. nej men så underbart bra. Nu ska jag locka löshåret och lite småsaker, najs!


Kommentarer
Postat av: vikkan

omgosh ja va typ jättemörkblondhårig :O eller är det jag, :$ det är jag va haha :$? <3

2009-12-07 @ 14:02:39
URL: http://vikkanpikkans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha ja det är du :$ <3

2009-12-07 @ 18:13:57
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0