Avslöjande

Tänkte fortsätta avslöja lite hemligheter som ebba började med förut, för då får ni veta lite mer om mig och det är ju skit najs! Men hmm.. frågan är vad jag kan avslöja?

Vi kan prata om mitt lilla kaos sommarförhållande. Jag träffade honom i sommras när jag satt och rökte på en bänk med sara och vi tyckte att han och hans kompisar var största bögarna. Men sen va vi med dom resten av kvällen och hade det lite trevligt, sen snäll som han va så följde mitt ex med mig hem och vi stod ute och snackade i flera timmar och pussades till och med lite. Men sen så började vi umgås och vi blev jätte tighta, sen sov han hos mig en kväll på sommarlovet för mina föräldrar var typ borta hela tiden på landet så ville inte vara ensam. Och så den kvällen blev vi tsm, och han var liksom min bästavän, han var den första jag verkligen öppnade mig för (när det gäller killar) och den första jag hade sex med också. Men jag är en person som suuuuuuger på förhållanden, vet inte varför och sen såg jag att han hade gjort en låt till sitt ex (han rappar) och då ville jag ha paus direkt och kanske göra slut. Men för att han betydde så mycket då så ville jag endå inte. Men vi tog paus tillslut men han hundade efter mig och vi fortsatte träffas, sen så kom han på största lögnen för att få ha sex med mig och sen tog det slut och jag fick reda på nu efter att han har ljugit om 95% av allt han sagt till mig. Så jag, sara och fanny åkte hem till han och ramin hans kompis lura ut han och fanny gav han största utskällningen och loskan. Hehe, men det har väl gjort mig ännu mer känslig när det gäller att släppa in folk.
 
Alla kallar mig stark för jag hundar inte efter killar som jag vet inte är bra för mig även hur mycket jag gillar den personen, och jag sitter inte och gråter framför folk hur sårad jag än blir. Men gör hellre det än att har det svårt att släppa in folk, för pågrund av det så håller jag på och fuckar upp allting just nu med en jag gillar..


Och jag hatar tensta, rinkeby och så. För jag va och drack i spånga på en fest med några kompisar och sen drog vi till stationen och va där ett tag och sen så skulle vi följa med ylva till solna typ och sen vända tillbaka. Och så kom det massa killar (blattar och så) och började kaxa fett mycket. Och sen gick han fram till ylva och slog till henne skithårt i ansiktet, liksom vilken jävla idiot gör det! Och sen skynda vi oss på bussen men såklart gick dom på samma.. och dom satt och spottade och kasta tuggummi på oss. Sen när vi va i tensta allé så sprang en kille fram till mig och tog min väska, och jag hann inte reagera så fort eftersom jag va ganska full. Sen hämta vi polisen och massa men lite onödigt för dom gör ju inget, men dom var endå jätte snälla. Jag tror dom förstod att jag va ganska full och jag stod och höll på att kissa på mig så polisen lät mig gå och kissa. Gulligt, men nej kommer aldrig åka igenom tensta eller så igen, gjorde det en gång och jag skyller på att jag var jävligt full så vet inte vad jag gjorde.. =)

Det var lite mer erfarenheter och händelser i mitt liv men det kan ju vara intressant att veta, och hemligheterna var väl att ni fick veta att jag har svårt att släppa in folk på djupet och gillar inte tensta, rinkeby och så =)


Kommentarer
Postat av: Angieh

Kommer aldrig glömma den gången , åh vad arga alla var !

och vikkan skulle börja jaga dem där jävla äckliga människorna haha..nej usch hoppas dem lider!

2009-12-13 @ 20:41:27
URL: http://angelicasundbergs.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja, haha ja jag hoppas också att dom lider!

2009-12-13 @ 21:15:00
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0