Break your heart

Hejsan nu skriver jag igen, sorry för det men det finns ju ingen tid alls att hinna skriva! Men min dag har sett ut såhär: åkte hem till sara och därifrån åkte vi sen och åt lunch/middag med martin och peter. Dom gullungarna bjöd oss, så snällt! Det blev världens godaste sallad på coffe corner. Sen träffade vi också ebba, albin, dag, fanny och en annan martin och ja några andra lite snabbt. Sen skulle åkte jag, sara och ebba hem till erik och sen kom martin, peter och albin och så hade vi det chill där. Sen drog vi ganska tidigt allihopa för grannarna klagade, och peter och erik gick till puben och jag, martin, sara och ebba tog en taxi och drog iväg. Ebba åkte hem och vi andra åkte till statoil där fulla martin skulle fyllekäka haha, sen lite senare släppte vi av sara och sen åkte jag hem sist. Martin tappade också bort min ring ikväll så nu sa han att han ska köpa en ny till mig för 1000 eller vad det var, haha men det behövs inte han bjuder på för mycket. Nu sitter jag och chattar med sara på facebook, men ska nog lägga mig tidigt ikväll för måste upp tidigt för vill iväg fort och köpa klart julklappar och kanske ta en fika om jag har råd med det såklart.

Men glömde helt bort att ta bilder ikväll, men ebba tog massa fast hon har inte lagt in det nu så får bli later on. Men här kommer en bra låt istället. Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0