Can you feel the love tonight

Nu har jag ätit massa donuts med pappa, inte undra på att jag blivit tjock.. Men ja är så jävla mätt nu och så orkar jag inte ta fram kläder och så tills imorn för vet väl typ vad jag ska ha så. Men funderar på att köpa julklappar imorn efter avslutningen om jag inte ska vara med sebbe då. Får se hur det blir, men nu funderar jag på att stänga ner datan och sen kolla vad jag ska ha för skor på mig imorn. Har ingen aning hur jag ska göra med det, får väl bli tygskor haha! Jaja, så uppklädd behövs det inte vara. Men om jag inte hinner skriva imorn så skriver jag på lördag. Love me, miss me!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha det parfekta livet

2009-12-21 @ 10:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0