Canada goose

Så nu har jag ätit och tvättat löshåret, duktig caroline. Vad återväntar ikväll jo viiiiila! Är så sjukt trött och har ont i huvudet igen, what the **** is this? Jag får alltid ont i huvud på kvällarna nu för tiden, jag hoppas detta inte tyder på något.. Men jag ska inte klaga nu, ska sitta och leta efter en canada på blocket nu. Ville ju verkligen ha en lång marinblå men det finns zero så ska titta efter en brun istället som det finns fler av. Vill verkligen inte ha en svart iallafall, och så snäll som mia är så tyckte hon att det va lugnt om jag skulle köpa en brun för hon har också det, men ska inte riktigt ha samma modell heller. Så ska leta nu, och hoppas verkligen att jag har tur och hittar en bra nu!


Kommentarer
Postat av: amanda

varöfr från blocket?

2009-12-15 @ 23:02:01
Postat av: Caroline

För har fått dyra jackor redan från tidigare så mina föräldrar har ingen lust att lägga 6500 kr på en jacka nu och det är spelar väl ingen roll om det är från blocket? Ohh big deal.. =)

2009-12-16 @ 18:05:42
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0