Tidsfördriv

Nu tänkte jag att jag kunde göra en sån här frågesak som jag typ alltid gjorde förut så why not?

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Caroline
Låt just nu: Just nu lyssnar jag på, The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel.
Om du röker: Tyvärr
Beroende av: Flera saker
Favoritkaraktär(er) i film: Uhm.. jag vet inte just nu.
Vem behöver du mest just nu: Hemligt
Vad tror folk om dig: Säkert allt möjligt, men vet inget speciellt sådär. Dom flesta tror rätt, när dom säger att jag är snäll och så hihi.
Stämmer det: Såklart!
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon tror jag?
Vad säger du för att imponera på någon: Haha säger nog inget för imponera på någon, är mig själv och det räcker för att imponera. Kidding =)
Hur imponerar man på dig: Hmm.. det beror nog på.
Brukar du skratta för dig själv? För ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Från iqsara darliiing: Mamma hittade mitt cigg paket :P <3
Vilken är din favoritmålning? Fannys på oliver och gänget haha =)
Vart bor du: Nälsta
Trivs du där:  Jadå
Äger du några converse: Svarta
Festar du mycket:  Måttligt
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: Pencillin
Har du haft sex : Ja fast det ångrar jag för lova pappa att inte ha det före äktenskapet..
Nästa mål i ditt liv: Tar dag för dag
Hur svarar du i mobilen: Hallå?.
Vem ringde du senast:  Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vad vill du ha för kläder?
Antal sömntimmar inatt: 9½ timmar, skönt!
Sov du ensam: Ja..
Tycker du om din pappa: Alltid!

Brukar du komma i tid: Det händer väl ibland.
När mår du bra: När jag har kul med vännerna.
När blev du fotad senast: Igår
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit, grå och ibland lite roligare färger.
Vad tycker du om fötter: Ingen fotfetish här inte!
Är du smart: Nja inte så farligt
Är du aktiv i skolan: Ja men går inte alltid så bra som man vill
Vem/vilka saknar du just nu: Många!

Favorit dryck på morgonen: Multivitamin juice
Rakar du benen: Ja
När brukar du gå och lägga dig: Blir någon gång mellan halv 12 eller senare.
Är du blyg: Kan hända
Vill du hellre ha mail än brev: Sms låter bättre
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja 
Har du spytt offentligt: Haha ja
Har du varit full? Det har hänt en del gånger
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runkat, och typ bara testa sånt som skulle kännas annorlunda för killar än tjejer hehe.
Använder du stjärnor eller kajal: Inget av det.
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj, släkt och vänner
Är du nöjd med ditt liv: Ja men skulle ändrat på en del om jag kunde 
Om inte, vad vill du ändra på: Min skolgång, saker som jag skulle kunna ha gjort annorlunda och ja lite sånt..
Är du bortskämd: Måttligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0