Julmarknad is the shit

Kom hem för ganska länge sen och är helt jävla slut, kommer nog somna snart känns det som. Men annars idag var vi ju på julmarknad i gamla stan med en del från skolan, men jag, ebba och mia satt mest bara på waynes och pratade. Sen så drog vi senare till vällingby, jag kollade lite på julklappar med mia och sen kom massa boys och sara. Sen drog jag och ebba hem ganska tidigt och nu sitter jag här i sängen mysigt. Och jag säger bara det älskar när det ligger snö på marken men just när det är värsta snöstormen eller man blir mulad eller alla kastar snöbollar på en då är det inte så kul! Så har min dag varit fast har inte blivit mulad men det väntar mig imorn känner jag.. Plus att jag har halkat massor idag för att det är massa snö på marken riktigt jobbigt faktiskt, jag längtade lite efter snön men nu var det bara jobbigt när den kom! Men ska snart äta nu så skriver later.

Och måste bara berätta hur korkad jag va idag, jag skulle ta med mig kameran sen när vi kom till stan så sa tänkte jag "F*n jag glömde kameran" sen när jag kom hem så låg den i min väska. Hur dum får man vara, men jag har dåligt minne så glömde väl när jag la den i väskan. Men lånar två bilder från ebbas blogg från idag =)

 
Moi
 
Gullungarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0