I'm lovin it

Hej alla sötnosar, idag var man ju som vanligt i skolan och jag hade so prov som jag inte hade tränat något till så satt hela förmiddagen och träna och det känns ganska bra faktiskt. Har haft sjukt mycket stress i skolan och imorn har jag tusen saker att redovisa.. Men ja nu har jag iallafall precis ätit och haft stöörsta bråket med föräldrarna men det är ju inget annorlunda dåra. Åh vad jag längtar tills jag kan flytta ifrån dom, men snart är det helg och då slipper jag dom för det mesta iallafall! Men nu ska jag fixa klart lite till skolan imorn så skriver senare =)

Lånar bilder från ebbas blogg.

Pedofilen gustav med hans fru, riktigt sexigt par!
 
Sen måste jag bara säga att detta är dagens heeeeeetaste bild! Haidar darling.
 
Lite mer boys här, men nu ska jag sätta fart och plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0