Ebba berättar secrets!

Hejsan Ebba här. Jag hade tänkt att berätta lite secrets om vår älskade Caroline, sånt som hon kanske "glömt" nämna i bloggen. Okej, lets start!
Visste ni att vår snälla, söta, rara Carro både röker och dricker? Röker gör hon dagligen och dricker gör hon stort sätt varje helg. Did you know that? Maybe? Maybe not? Nu gör ni de i alla fall. Men jag ska inte klaga, eftersom det var jag som fick henne att dricka för första gången. I love you anyway hun.. I'm the same.
Här har vi en liten bevisbild på att den oskyldiga Caroline röker!!

En annan sak hon "missat" att berätta i bloggen är att hon faktiskt har en liten crush just nu. En kille som är me i bloggen lite diskret då och då men hon har aldrig kommit ut me vad dom är får något. Är dom tillsammans? Eller bara kompisar? Eller kan det vara möjligt att dom är kk's?! Jadu, de vet dom nog knappt själva. Men enligt mig tror jag det rör sig mot ett förhållande. Så söta tillsammans.
Jaduu.. Här har vi de lyckliga två.. I skolan är dom minsan inte diskreta, haha.


Jaaaaa, tycker ni fortfarande att Caroline är en oskyldig liten flicka? Inte de va? Hahah, fortsätt läs hennes blogg, den är grym!
Puss på dig Caroline, from your own Ebba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0