Fredags

Kom hem för ett litet tag sen, från en väldigt misslyckad kväll. Men träffade lite roliga killar ett tag iallafall som gjorde oss på lite bättre humör, haha men jag ska hämta min kamera och se om jag har tagit lite bilder från idag. Lite egobilder på mig och sara finns det iallafall, men förutom att nu på kvällen blev misslyckat så har jag endå haft det mysigt med flickorna. Vi va i vällingby efter avslutningen med massa folk, va först lite med fanny och adam, sen åkte vi senare och åt pizza hos ebba sen drog vi ut som sagt sen drog jag hem till ebba ett litet tag sen hämta min snälla pappa mig. Ville inte gå hem när det är såhär jävla kallt i tunna strumpbyxor och så, jag säger bara att jag har dött av hur kallt det har varit idag. Hatar vintern, ska träffa ebba och så imorn på dagen men funderar på att stanna inne på kvällen och ta det lugnt en dag bara men får se hur det blir. Men ska ta bort mitt smink och så sen lägger jag in bilder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0