Hold on

Nej nu ska jag sova, har typ suttit och pratat med fjanny i nallen i en timme nu. Så dags att sova för ska upp tidigt imorn så ska vi till några släktingar och äta middag och ska dra dit vid 2 tiden. Så kommer vara där hela dagen, sen om jag kan åka hem sen efter middagen så ska jag träffa sebbe och så kommer nog mina päron sova borta så det är najs. Ja det är väl hela morgondagen kan man säga, hade egentligen ingen lust att åka dit imorn men mormor och morfar blir så ledsna då så jag får bara skuldkänslor. Men kommer bli jobbigt att åka hem om jag får det eftersom det säkert kommer ta mer än 2 timmar.. Menmen får se hur det blir, nu ska jag iallafall fixa mig inför läggdags så jag kommer upp imorn. Love me, miss me.

Gammal bild på mig och fanny =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0