I <3 julen

Vafan hände med snön! Det snöa ju igår sen en timme senare hade all snö smält bort, om det nu ska vara kallt och grått måste det vara snö också annars blir det för deprimerat. Åh jag behövde bara få det ur mig för jag blir deprimerad av det här vädret.

Men ja det bästa nu är att jag har typ inget kvar att göra i skolan nu och det är lov om 5 dagar, guuud va jag längtar. Men mia berätta för mig att det blir inget skoldisco på torsdag, gaaah vi tjejer hade liksom planer och allt. Nej nu babblar jag massa men jag har inget intressant att skriva, jag sitter hemma och gör ju ingenting. Men jag ska protestera imorn så vi har disco på torsdag, haha det låter säkert löjligt men man kan ju göra det roligt.. mohaha ska inte avslöja för mycket nu. Men vad ska alla ha för er på lovet, jag funderar på att festa all the time. Vill inte missa en stund av lovet nu och för missa ju hela höstlovet eller vad det var, så nu ska jag ta igen det. Men längtar verkligen till julafton för vet typ redan vad jag ska få för mina föräldrar är inte så smidiga när det gäller att hålla det hemligt, jag är så bortskämd.. Nej men åh vill bara ha julafton nu, finns det något mysigare. Men nu ska jag fixa lite, måste bland annat ta massa bilder från min gamla data till den här, för har tusen bilder på den och jag älskar gamla bilder som sagt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0