Kär i kärleken

Åh jag älskar twilight, nu tycker säkert jätte många att jag har så fel och att det suger. Men nej, I'm in love i Robert Pattinson! Jag är så svag för romantik, så hur Bellas och Edwards kärlek är i filmen är sååååå gullig! Är kär i kärleken, jag kan tro att jag har känt kärlek men jag är för ung för att ens förstå sånt som dom flesta unga är. Jag är ingen förhållande person, men älskar romantik. Matchar inte riktigt eller hur, men jag ville bara få fram hur förälskad jag är i Robert Pattinson och så som det är mellan Bella och Edward i twilight filmerna hoppas man att man själv kommer få uppleva! Men ibland kan man ju fråga sig om sånt finns eller om det bara är i filmer, hmm.. ska se om det kan bevisas. Men nu får man köra på och leva livet och inte vara fast hos en kille hela tiden, så känner jag endå!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0