Myskväll med den bästa!

Idag har jag varit först på dagen med sara, ebba och massa boys, sen åkte jag och sara hem till mig och hade romantisk middag och kollade på ondskan. Sen skulle vi ha dragit till råcksta till kompisar men orkade inte så vi stannade hos mig och hade en riktig myskväll och massa skoj ute i snön. Riktigt härligt, imorn ska jag vara med fanny och så får vi se om det blir någon fiesta imorn. Men nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och så. Men här kommer helt galna bilder på oss från ikväll, fråga mig inte ens haha! Men tror jag skriver imorn istället för är för seg för att skriva massa nu så det här får bli det enda inlägget idag sorry! Love me, miss me.

Love u Saris!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0